Τάξη Β2 : «Το μαγαζάκι μας» ήρθε στην τάξη

Με αφορμή την 5η ενότητα του σχολικού μας εγχειριδίου της Γλώσσας: «Πάμε για ψώνια;», σκεφτήκαμε να φέρουμε στην τάξη  διάφορα περιτυλίγματα και κουτιά από τρόφιμα που έχουμε καταναλώσει.

Αφού τα συγκεντρώσαμε ξεκινήσαμε να βρίσκουμε πληροφορίες στις ετικέτες αυτών των προϊόντων και να μάθουμε τι είναι η ημερομηνία λήξης, η οποία αναγράφεται σε όλα αυτά. Εντυπωσιαστήκαμε από τα συστατικά που περιέχουν πολλά από αυτά, ενώ δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι η ζάχαρη και το αλάτι βρίσκεται παντού. Στη συνέχεια, κάθε παιδί ανέλαβε να διαφημίσει ένα προϊόν όσο καλύτερα μπορούσε, ώστε να γίνει ελκυστικό. Μάθαμε και τη διαφήμιση!

Μετά μας ήρθε η ιδέα με όλα αυτά τα προϊόντα, που είχαμε συγκεντρώσει να φτιάξουμε ένα μαγαζάκι. Έτσι κι έγινε! Το φτιάξαμε σε μια γωνιά και αφού βάλαμε ετικέτες με τιμές, ξεκινήσαμε να κάνουμε συναλλαγές, αφού πρώτα αναφερθήκαμε και στα σχήματα των συσκευασιών.

Το συνδέσαμε με τα κεφάλαια 11 & 12 των Μαθηματικών, στα οποία γνωρίσαμε τα κέρματα αλλά και να υπολογίζουμε τα ρέστα και ξεκινήσαμε, αφού κόψαμε τα κέρματά μας να βρίσκουμε τι πρέπει να πληρώσουμε στο ταμείο. Αφού καταγράψαμε τις τιμές των προϊόντων, που είχαμε ο καθένας στη λίστα του, πήγαμε στο μαγαζάκι να ψωνίσουμε. Ο ταμίας κάθε φορά έλεγχε το ποσό που έπρεπε να του δώσουμε κι αν δεν ήταν ακριβώς έψαχνε για ρέστα στην ταμειακή μηχανή.